CoCreate User Forum  

Go Back   CoCreate User Forum > Old NewsGroup Archive > Archive Forums > ME10

 
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread Display Modes
  #1  
Old 09-10-2002, 11:50 PM
Didier Badet
Guest
 
Posts: n/a
segmentation violation on ME10 V11

We have ME10 V11.00 on Windows2000 PRO and we have a lot of errors "segmentation violation" or "Contraintes non cohérentes ignorées" (in french becaus we use a french version). In these cases we loose some parts of the drawing. could you help us please ?
  #2  
Old 09-11-2002, 12:13 AM
Michel Gendron
Guest
 
Posts: n/a
re: segmentation violation on ME10 V11

Bonjour Didier

Quand j'obtiens des erreurs comme celles-ci, je vide mon "temp" dans "documents & settings/michel/local settings". En passant, "local settings" est caché. De plus, lorsque tu ouvre un dessins qui cause problème tu peux utiliser "check2D" pour corriger certaines erreurs. Le message "contraintes non cohérentes" ressemble à un problème que j'ai eu avec des vieux fichier v8.7g ouvert sur 10.5. CoCreate connaisent la réponse à ce problème. Ce que je te donne ici ne résout pas tous les problèmes, mais ça aide dans OneSpace Designer modeling, j'espère que ça t'aidera dans OSD Drafting.

For those you speak english... I suggest to clean the temp folder and use "check2d" when you load a drawing with error. The "Constraints ignored" is a know problem by cocreate.

 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are Off
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 03:07 PM.



Hosted by SureServer    Forums   Modeling FAQ   Macro Site   Vendor/Contractors   Software Resellers   CoCreate   Gallery   Home   Board Members   Regional User Groups  By-Laws  

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.